B-doc
SZERZŐDÉS ASSZISZTENS
(a továbbiakban: Tájékoztató vagy Adatkezelési Tájékoztató)
A jelen Adatkezelési Tájékoztató a High Tech Invest Hungary Zrt.-vel a B-DOC szerződéskezelő asszisztens elnevezésű alkalmazás használatára szerződést kötő természetes személyekre, valamint a szerződést kötő jogi személy szerződő partnerek képviselőinek a személyes adatai kezelésére vonatkozik.
Az adatkezelésre az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (a továbbiakban: GDPR), valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) vonatkozik. A Tájékoztató alkalmazásában irányadó főbb fogalmakat a Tájékoztató 1. számú melléklete tartalmazza.
a továbbiakban Társaság vagy Adatkezelő
Az adatkezelések a Társasággal a B-DOC szerződéskezelő asszisztens elnevezésű alkalmazás (szoftver) használatára szerződést kötő természetes személyeket, valamint a szerződést kötő jogi személy szerződő partnerek képviselőit érintik (a továbbiakban: érintett vagy érintettek).
Társaságunk az érintettek adatait az alábbiakban meghatározott célokból, jogalapon és időtartamig kezeli.
A regisztrációval kapcsolatos adatok kezelése
Társaságunk felhívja az érintettek figyelmét arra, hogy az alkalmazás használatához előzetes regisztráció szükséges. A regisztrációs folyamat elindítását az érintett Társaságunk közvetítő partnerei révén tudja kezdeményezni. Közvetítő partnerünk az érintett nevét, e-mailes és telefonos elérhetőségét továbbítja a számunkra az érintett és Társaságunk közötti szerződés létrejötte érdekében.
Az érintettnek a regisztráció során meg kell adnia egy minimum 8 karakter hosszúságú jelszót, amelyet Társaságunk nem ismer meg.
Társaságunk felhívja az érintettek figyelmét arra, hogy személyes adataikat mindig kezeljék nagyon óvatosan és vigyázzanak arra, hogy az adataik ne kerüljenek illetéktelen személyekhez.
Társaságunk felhívja az érintettek figyelmét arra, hogy a regisztrációs adatok hiányában Társaságunk az érintett azonosítását és regisztrációját nem tudja elvégezni, a Társaság és az érintett között a szerződés nem jön létre, amelynél fogva Társaságunk a szoftver használatát nem tudja az érintett számára biztosítani.
A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, visszavonás előtti adatkezelések jogszerűségét.
A szerződés teljesítésével összefüggő adatok kezelése
A regisztrációs folyamat végén a B-DOC szerződéskezelő asszisztens használatára vonatkozó szerződési feltételek elfogadásával Társaságunk és az érintett között létrejön a szerződés és az érintett hozzáférést kap B-DOC szerződéskezelő asszisztens alkalmazáshoz. Az érintett a felhasználói fiókjába a regisztráció során megadott e-mail címével és jelszavával tud bejelentkezni, amelyeket a felhasználói fiókjában a későbbiekben bármikor módosíthat. Az érintett által megadott jelszót a Társaságunk nem ismeri meg.
Az érintett feltöltheti a felhasználói fiókjába a biztosításával kapcsolatos dokumentumait, az alkalmazáson keresztül elektronikusan kommunikálhat a biztosítási tanácsadóival, valamint elektronikus úton bejelentheti káreseményeit az ekárbejelentési felületet üzemeltető Ekárbejelentés Kft.-nek, amely az adatokat továbbítja a biztosító számára.
Amennyiben az érintettnek a szolgáltatással összefüggésben kérdése merülne fel, vagy segítségre lenne szüksége, Társaságunkkal e-mailen keresztül tud kapcsolatba lépni.
az érintett neve,
az érintett e-mailes és telefonos elérhetősége,
az érintett felhasználói fiókjába feltöltött, illetőleg az abban tárolt dokumentumok,
az érintett által folytatott üzenetváltások tárgya, tartalma (ideértve az üzenetek mellékleteit is), érkezésük és elküldésük időpontja,
kárbejelentés esetén az érintett azon biztosítási szerződésének száma, amely a kárt fedezi, a káresemény leírása (esemény pontos ideje és helye, látási viszonyok és útburkolat állapotának megadása, hatósági intézkedés történtének vagy nem történtének ténye, a káresemény szöveges leírása), kötelező gépjármű felelősségbiztosítás terhére rendezésre kerülő kár esetén a károkozó adatai (neve, címe, telefonszáma, e-mail címe, rendszáma, szerződésének kötvényszáma, biztosítója), az érintett által a kárbejelentéséhez csatolt dokumentumok.
elfelejtett jelszó esetén az érintett e-mailes és telefonon elérhetőségén túl a jelszócsere elvégzéséhez szükséges egyedi azonosító kód.
Társaságunk felhívja az érintettek figyelmét arra, hogy önmagában az alkalmazás felhasználó eszközéről való eltávolítása nem eredményezi a felhasználói fiók törlését.
Az adatok törlése nem érinti az érintett által elküldött elektronikus üzenetek és kárbejelentések címzettek általi további kezelését.
Az érintett által a felhasználói fiókjában megadható további adatok kezelése
Az érintett a regisztráció során megadott adatain túl a felhasználói fiókjában profilképet állíthat be. A profilkép beállítása önkéntes.
A számlázással és fizetéssel összefüggő adatok kezelése
Fizetős szolgáltatás igénybevétele esetén a Társaság a szolgáltatás ellenértékének teljesítéséhez kapcsolódóan a számlázással és fizetéssel kapcsolatos adatokat is kezeli.
A panaszbejelentésekkel kapcsolatos adatok kezelése
3.2. A jogi személy szerződő partnerek képviselői adatainak a kezelése
A Társaság jogi személy szerződő partnerei esetében a regisztrációt a partner képviselője tudja kezdeményezni és a regisztráció során szükség van a partner képviselője adatainak a megadására.
Az adatok törlése nem érinti a partner felhasznál elektronikus üzenetek címzettek általi további kezelését.
Az általunk kezelt személyes adatokat Társaságunk ügyvezetése és az adatkezelési művelettel érintett munkafolyamatban résztvevő munkavállalóink jogosultak megismerni.
A Társaság az érintettel való elektronikus kommunikációjához használt e-mail fiókjai adattartalmának a tárolásához igénybe veszi Google Cloud EMEA Limited (székhelye: Velasco Clanwilliam Place Dublin 2, Írország, nyilvántartási száma: IE366899970H) tárhely-szolgáltatását. Az adattovábbítás célja az adatoknak az adatfeldolgozó szerverén való tárolása és ahhoz kapcsolódóan esetlegesen szükségessé váló további feladatok (pl. hibajavítás, karbantartás) ellátása.
A Társaság az érintett felhasználói fiókjában tárolt adatok tárolásához igénybe veszi a Hetzner Online GmbH (székhelye: Industriestr. 25 91710 Gunzenhausen, Németország, nyilvántartási száma: DE81287812, e-mail elérhetősége: info@hetzner.com) szolgáltató tárhely-szolgáltatását. Az adattovábbítás célja az adatoknak az adatfeldolgozó szerverén való tárolása és ahhoz kapcsolódóan esetlegesen szükségessé váló további feladatok (pl. hibajavítás, karbantartás) ellátása.
Az érintett az alkalmazáson keresztül továbbíthatja az általa kiválasztott adatokat, illetőleg dokumentumokat a biztosítási tanácsadói számára. Az adattovábbítás célja az érintett és a biztosítási tanácsadója közötti kommunikáció lehetőségének biztosítása.
Társaságunk az érintett kezdeményezésére a szoftveren keresztül továbbítja az érintett kárbejelentéssel kapcsolatos adatait a következő címzett részére:
Székhelye: 1201 Budapest, Vörösmarty utca 3/a. Postacíme: 1201 Budapest, Vörösmarty utca 3/a. E-mail elérhetősége: info@ekarbejelentes.hu Weboldal: ekarbejelentes.hu
Az adattovábbítás célja az érintett számára az elektronikus kárbejelentések megtételének biztosítása.
A Társaság a vonatkozó jogszabályokban előírt adóbevallási és megfizetési kötelezettségeinek a teljesítéséhez könyvelőt vesz igénybe, akinek a feladatai ellátása érdekében a számlázással és fizetéssel összefüggő adatokat
továbbítja. A Társaság megbízott könyvelője: H&R Reciprok Kft. (székhelye: 1188 Budapest, Templom u. 8. nyilvántartási száma: 11930585-1-43, postacíme: 1188 Budapest, Templom u. 8., e-mail elérhetősége: hrkonyveloiroda@gmail.com).
A Társaság a számláinak kiállításához, megküldéséhez, valamint a számlákra vonatkozó NAV adatszolgáltatási kötelezettségének a teljesítéséhez igénybe veszi a szamlazz.hu számlázó programot, amelynek üzemeltetője a: KBOSS.hu Kft. (székhelye: 1031 Budapest, Záhony u. 7/d., nyilvántartási száma: 13421739-2-41, postacíme: 1031 Budapest, Záhony u. 7/d., e-mail elérhetősége: info@szamlazz.hu). A program üzemeltetője a programban lévő adatok tárolása és a szoftver üzemeltetésével összefüggő feladatai (pl. karbantartási, javítási feladatok) ellátásához szükséges adatkezelési műveleteket végrehajthatja.
A Társaság a banki utalásos fizetési tranzakciók lebonyolításához igénybe veszi a pénzforgalmi számláját vezető CIB Bank Zrt. (székhelye/postacíme: 1024 Budapest, Petrezselyem utca 2-8, Cégnyilvántartási száma: Cg. 01-10-041004, weboldal: https://www.cib.hu/) szolgáltató pénzforgalmi szolgáltatásait. Az adattovábbítások célja a fizetési tranzakciók lebonyolítása, az ezekkel való visszaélések, csalások megelőzése és felderítése érdekében, valamint a fizetési szolgáltatónál a fizetés eredményessége érdekében esetlegesen szükségessé váló további feladatok ellátása, a tranzakciók visszaigazolása.
A Társaság szabályszerű működésének és tevékenységének ellenőrzésére jogszabály alapján feljogosított szervek, illetőleg személyek a feladatkörükben eljárva megismerhetik és a rájuk vonatkozó szabályok szerint kezelhetik az érintett ellenőrzés lefolytatásához szükséges adatait. Bírósági vagy hatósági megkeresés esetén a Társaság a felhívásban foglalt adatokat köteles továbbítani a megkereső szerv felé.
Személyes adatainak kezelésével összefüggésben az érintetteket az alábbi jogosultságok illetik meg:
Hozzáférési jog
Az érintett jogosult arra, hogy a Társaságtól visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:
az adatkezelés céljai;
az érintett személyes adatok kategóriái;
azon címzettek vagy címzettek kategóriái, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket;
adott esetben a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai;
az érintett azon joga, hogy kérelmezheti a Társaságtól a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen;
a valamely felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga;
ha az adatokat nem az érintettől gyűjtötték, a forrásukra vonatkozó minden elérhető információ;
automatizált döntéshozatal ténye, ideértve a profilalkotást is, valamint legalább ezekben az esetekben az alkalmazott logikára és arra vonatkozó érthető információk, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel bír, és az érintettre nézve milyen várható következményekkel jár.
Az érintett jogosult továbbá arra, hogy az adatkezelés tárgyát képező személyes adatai másolatát kérésére a Társaság a rendelkezésére bocsássa. Az érintett által kért további másolatokért a Társaság az adminisztratív költségeken alapuló, ésszerű mértékű díjat jogosult felszámítani. A másolat igénylésére vonatkozó jog gyakorlása nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságait.
Az adatbiztonsági követelmények teljesülése és az érintett jogainak védelme érdekében a Társaság köteles meggyőződni az érintett és a hozzáférési jogával élni kívánó személy személyazonosságának egyezéséről, amelynek érdekében a tájékoztatás és a személyes adatok másolatának kiadása is az érintett személyének azonosításához kötött.
Helyesbítéshez való jog
Az érintett jogosult arra, hogy kérésére a Társaság – a helyesbítési kérelemmel érintett adat pontatlanságának az igazolása mellett – helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, az érintett jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatai kiegészítését.
A zároláshoz (adatkezelés korlátozásához) való jog
Az érintett kérheti, hogy a személyes adatai kezelését a Társaság korlátozza (az adatkezelés korlátozott jellegének egyértelmű jelölésével és az egyéb adatoktól elkülönített kezelés biztosításával) amennyiben
vitatja a személyes adatai pontosságát (ebben az esetben a Társaság arra az időtartamra korlátozza az adatkezelést, amíg ellenőrzi a személyes adatok pontosságát);
az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
a Társaságnak már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen (ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy a Társaság jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben).
A tiltakozáshoz való jog
Az érintett jogosult arra, hogy saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon a személyes adatai kezelése ellen, amennyiben az adatkezelés a Társaság vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges. Ebben az esetben a Társaság a személyes adatokat csak akkor kezelheti tovább, ha bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
Törléshez való jog („az elfeledtetéshez való jog”)
Az érintett jogosult arra, hogy kérésére a Társaság törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, ha
a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötte vagy más módon kezelte;
az adatkezelés jogellenes;
ha az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
ha az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre;
ha az adatok törlését jogszabály, az Európai Unió jogi aktusa, bíróság vagy más hatóság elrendelte.
A Társaság felhívja az érintett figyelmét, hogy a törlési kérelmet nem kell teljesítenie, amennyiben az adatkezelés szükséges
a véleménynyilvánítás szabadságához, vagy a tájékoztatáshoz való jog gyakorlása céljából;
jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez;
a Társaságra vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése miatt;
a népegészségügy területét érintő közérdek alapján;
közérdekű archiválás, tudományos, vagy történelmi kutatás, statisztikai célból, amennyiben az adattörlés lehetetlenné tenné, vagy komolyan veszélyeztetné az adatkezelés céljának teljesítését.
Adathordozhatósághoz való jog:
Amennyiben az adatkezelés az érintett hozzájárulásán vagy az érintettel kötött szerződésen alapul és az adatkezelés automatizált módon történik, az érintett jogosult arra, hogy az általa a Társaság rendelkezésére bocsátott személyes adatait tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa.
Az érintett az adatkezeléssel kapcsolatos kérelmét vagy panaszát Társaságunk 1. pontban feltüntetett postai vagy elektronikus elérhetőségein keresztül tudja megküldeni a számunkra. Társaságunk az érintett kérelmét indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb annak beérkezésétől számított 1 (egy) hónapon belül megvizsgálja és tájékoztatja az érintetett az ügyében hozott döntéséről, valamint a Társaság által megtett vagy megtenni tervezett intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelmek számát és azok összetettségét, e határidő további 1 (egy) hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról Társaságunk a késedelem indokainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított 1 (egy) hónapon belül tájékoztatja az érintettet. Amennyiben az érintett elektronikus úton nyújtotta be a kérelmét, a tájékoztatást Társaságunk szintén elektronikus úton adja meg, kivéve, ha az érintett azt kifejezetten másként kéri. Amennyiben a kérelem megalapozatlan, a Társaságunk tájékoztatja az érintettet a kérelme elutasításáról, annak okáról, valamint az érintettet megillető jogorvoslati lehetőségekről a jelen Tájékoztató 8. pontjában írtak szerint.
Amennyiben az érintett úgy ítéli meg, hogy Társaságunk a személyes adatainak kezelése során megsértette a hatályos adatvédelmi követelményeket, úgy
panaszt nyújthat be a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11., postacím: 1363 Budapest, Pf. 9. E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, honlap: www.naih.hu), vagy
lehetősége van adatainak védelme érdekében bírósághoz fordulni, amely az ügyben soron kívül jár el. Ebben az esetben szabadon eldöntheti, hogy az eljárást a Társaság székhelye szerint illetékes törvényszéknél (Fővárosi Törvényszék), vagy az Ön lakóhelye, illetve tartózkodási helye szerint illetékes törvényszéknél indítja meg. Az illetékes törvényszékekre vonatkozó adatokat megtalálhatja a https://birosag.hu/birosag-kereso weboldalon.
A jelen Adatkezelési Tájékoztató 2023. augusztus 1. napjától annak visszavonásáig, illetőleg módosításáig hatályos.
A jelen Tájékoztató alkalmazásában irányadó főbb fogalmak a következők:
Azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy fizikai, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható.
A Társaság a szerződéses partnerei által a képviseletükre kijelölt személyek adatait a szerződés létrejötte, a szerződő partner képviseleti joga gyakorlásának a lehetővé tétele, a szerződés teljesítése, illetőleg a teljesítéssel közvetlenül összefüggő kapcsolattartás céljából kezeli. Az adatkezelés jogalapja a Társaságnak, valamint partnerének a partner képviseleti joga gyakorlásának a lehetővé tételéhez, szervezeti működésének biztosításához, valamint a felek közötti szerződés teljesítéséhez fűződő jogos érdekeinek az érvényesítése.
A Társaság és partnere között a szerződés létrejötte, a jogviszonyban fennálló jogok gyakorlása, kötelezettségek teljesítése és a szükséges információcsere nem valósulhat meg a képviselő természetes személyek adatainak kezelése nélkül, tehát a jogviszony létrejöttéhez és a szerződésszerű teljesítéshez elengedhetetlen az adatkezelés.
Az érintett érdeke az információs önrendelkezési jogának illetve a személyes adatai feletti rendelkezési jogának a szabad gyakorlása, valamint azok tiszteletben tartásához fűződő érdeke. A személyes adatainak a partner által történő adatátadása korlátozza az érintettet az önrendelkezési jogának gyakorlásában, amellyel szemben az érintett az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) alapján tiltakozhat a Társaságnál az adatkezelés ellen.
A Társaság szervezetén belül az adatok megismerésre jogosultak köre korlátozott: az érintett adatait a Társaság szervezetén belül csak azon személyek ismerhetik meg, akik feladatkörükből adódóan személyesen részt vesznek a partneri szerződés elkészítésében, megkötésében, valamint annak teljesítésében.
A Társaság az érintett adatait kizárólag a partner szervezettel fennálló jogviszonya keretében, a teljesítéshez szükséges mértékben és ideig kezeli, valamint az adatok körét illetően is kizárólag a szükséges adatokra szorítkozik. Ennek megfelelően az adatok kezelése elsősorban a szerződéses jogviszony fennállásáig tart.
A Társaság a szerződő partnereivel azok képviselői útján kommunikál. Ennek során a partner képviselőjeként eljáró személyek adatain csak az adott partnerrel fennálló szerződés előkészítéséhez, megkötéséhez, teljesítéséhez, illetőleg megszűnéséhez/megszüntetéséhez szükséges műveleteket hajt végre.
A Társaságnak és a partnerének is jogos érdeke fűződik a szerződés létrejöttéhez, teljesítéséhez, az ehhez szükséges kapcsolattartáshoz és a képviselet lehetővé tételéhez. A partner és a Társaság a szerződésben jogi kötelezettséget vállal a szerződés teljesítésére, ebből következően jogos érdekük fűződik annak teljesítéséhez. Az előbbiekből kifolyólag az adatkezelés célja a szerződések teljesítéséhez szükséges együttműködés és kommunikáció folytatásának, nyilatkozatok megtételének lehetővé tétele, amelyekhez elengedhetetlen a képviselők adatainak kezelése.
Az adatkezeléssel érintett a partner alkalmazottja, vezető tisztségviselője, tagja, részvényese, vagy tulajdonosa. Alkalmazotti státusz esetén az érintette munkaköri feladata a képviseleti és kapcsolattartási feladatok ellátása. Tagsági, részvényesi, tulajdonosi pozíciója esetén a képviselt szervezet Társasággal fennálló szerződés sikeres
teljesítése az érintett érdeke is. Vezető tisztségviselői pozíció esetén az érintettnek jogszabályon alapuló kötelezettsége a szervezet törvényes képviseletének ellátása. Mindegyik esetben megállapítható, hogy az adatkezelésre az érintett számíthat, az nem éri váratlanul.
A Társaság által érvényesíteni kívánt érdek tehát a partner és a Társaság közötti szerződéses jogviszony létrejöttének és eredményes működésének az alapfeltétele. Amennyiben a Társaság nem kezeli a képviselő adatait, a felek közötti következetes és megbízható információáramlás lehetetlenné válna, valamint a szerződésekkel kapcsolatban jognyilatkozat tételére jogosult személyének megállapítása, a szerződésekkel összefüggésben tett jognyilatkozatok érvényességének ellenőrzése, ezáltal a szerződéssel összefüggésben a felek közötti hatékony együttműködés is jelentősen megnehezülne. Mindez veszélyeztetné a szerződés teljesíthetőségét, ezzel összefüggésben a szerződő partner működését, valamint a partner és a Társaság eredményes üzleti együttműködését.
A fentiek alapján a szerződés létrejötte, a jogviszonyban fennálló jogok gyakorlása, kötelezettségek teljesítése és a szükséges információcsere nem valósulhat meg a képviselő természetes személyek adatainak kezelése nélkül, tehát a szerződésszerű teljesítéshez elengedhetetlen az adatkezelés. A kezelt adatok körére és az érintett szerepére tekintettel összességében az adatkezelés az érintettre nézve jelentős kockázattal nem jár, illetve váratlan hatást nem gyakorol rá.
Fentiekre tekintettel az adatkezeléssel érintett természetes személyek adatainak a kezelése szükséges és arányos, a Társaságnak és partnerének fentebb megjelölt érdekei érvényesítéséhez elengedhetetlen, és nem jelent túlzott mértékű beavatkozást az érintett magánéletébe. A fent kifejtett garanciák betartása mellett a fentebb meghatározott jogos érdekek érvényesítése érdekében indokoltnak, szükségesnek, és arányosnak ítéli meg a képviselő adatainak fenti célokból történő kezelését.